Известие

Collapse
No announcement yet.

може ли да се освежи акумулатора?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    ми тия акумулатори са си почти същите от близо 200 години насам. ти ми кажи в кой век живея
    иначе бош отдавна не са синоним на високо качество. напротив, много посредствени са. особено при акумулаторите. само цените им са надути и нищо немско няма в тях.
    Еми, ако за теб всички акумулатори са еднакви, не знам как да ти помогна.

    Аз веднъж патих с един монбат и повече не искам да си и помислям за тях.
    Бош са лоши, еми добре, купи си старпауЪрс.

    ---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:19 ----------

    Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
    Има смисъл щом фирмите предлагат тази процедура ! Цената е към 15 лв ,правят пълна смяна на киселината и точна консистенция доливане с де. вода , също и пълен заряд с професионално зарядно , на другият ден си го вземаш и си в жяза поне още толкова време колкото е живял .

    П.С. Това при положение ,че е ползван не е оставян залежал без ток ,ко ще и да е чисто нов ама 1 година непипван .
    Значи киселината само е важна, казваш?
    Ще изкара колкото, ако е чисто нов?
    Интересно.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Карал съм с български акумулатор 7 години безгрижно,а Боша сега ме ебева на няма и година.
      Колкото до професионалните зарядни,в тях няма нищо космическо.Просто зарядното трябва да подава върхов ток 1/10 от този на акумулатора и да прави десулфатиращ импулс.
      Аз със СТАРТ съм вече 6- година, но редовно го обслужвам пролет- есен...и той български.

      ---------- Post added at 15:54 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

      Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
      Еми, ако за теб всички акумулатори са еднакви, не знам как да ти помогна.

      Аз веднъж патих с един монбат и повече не искам да си и помислям за тях.
      Бош са лоши, еми добре, купи си старпауЪрс.

      ---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:19 ----------



      Значи киселината само е важна, казваш?
      Ще изкара колкото, ако е чисто нов?
      Интересно.
      Суси тук малко не си наясно, ако има окъсяване на клетка е за боклука, но ако не има много интервенции с който можеш да го върнеш към нов живот...
      А на въпроса ти в кой век живеем, ще ти отговоря какви пари получаваме за да си купува всеки бош....
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
        Еми, ако за теб всички акумулатори са еднакви, не знам как да ти помогна.
        бубе, изобщо няма да ти правя кефа и да ти пиша за неща от които и хал-хабер си нямаш. точката я пише долу
        точка

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от fastedy Покажи съобщение
          Карам колата на къси разстояния и в студа акумолатора
          започна да се затруднява. Та се чудя ако сгъстя електроли
          та ще се подобри ли положението или просто едно дозареж
          дане е достатъчно

          Виждам, че си от София. На бул. Сливница и Опълченска на ъгъла, продават акумулатори... Там продават и така наречената КИСЕЛИНА за акумулатори. Не е скъпа. Ако си решил да доливаш, по-добре с нея от колкото с вода. Сигорно продават и на друго място, но аз за там знам. Моят съвет е, като на колегите.... НОВ. Успех...
          Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
            Виждам, че си от София. На бул. Сливница и Опълченска на ъгъла, продават акумулатори... Там продават и така наречената КИСЕЛИНА за акумулатори. Не е скъпа. Ако си решил да доливаш, по-добре с нея от колкото с вода. Сигорно продават и на друго място, но аз за там знам. Моят съвет е, като на колегите.... НОВ. Успех...
            Акумулатор не се долива с киселина или изпразва и налива нова - пиши го бегал! Определено! Не можеш ли постигна 1.26 - 1.28 със зареждане само отива в кофата или Надин.
            Бош S3, S4 са стари акумулатори
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Акумулатор не се долива с киселина или изпразва и налива нова - пиши го бегал! Определено! Не можеш ли постигна 1.26 - 1.28 със зареждане само отива в кофата или Надин.
              Бош S3, S4 са стари акумулатори
              Абе аз не разбирам, до сега не съм доливал, ама тогава за какво я продават тая киселина......??? Мислех, че е за това....
              Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
                Абе аз не разбирам, до сега не съм доливал, ама тогава за какво я продават тая киселина......??? Мислех, че е за това....
                Да досъсипят стария ти и да си купиш нов.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Баш на 31-ви навръх НГ ми умря акумулатора.Долях дест. вода една милимундра над клетките, заредих го хубаво.На другия ден си светеше зелено окото и си запали както трябва.На третия ден обаче като вдигнах капака всичко беше в мокро около него, изхвърлил беше доста електролит и вода...иначе си работи Само споделям...
                  п.с. и да, киселина не се долива, само дест. вода.Киселината не се изпарява и не се губи.
                  Alfa 156
                  ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                    Баш на 31-ви навръх НГ ми умря акумулатора.Долях дест. вода една милимундра над клетките, заредих го хубаво.На другия ден си светеше зелено окото и си запали както трябва.На третия ден обаче като вдигнах капака всичко беше в мокро около него, изхвърлил беше доста електролит и вода...иначе си работи Само споделям...
                    п.с. и да, киселина не се долива, само дест. вода.Киселината не се изпарява и не се губи.
                    За да ти изкипи нали знаеш, че акуму-то не ти е виновно?
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Нямам представа?
                      Alfa 156
                      ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                        Нямам представа?
                        Алтернатор - презареждане
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          бубе, изобщо няма да ти правя кефа и да ти пиша за неща от които и хал-хабер си нямаш. точката я пише долу
                          За съжаление при теб се забелязва крайна некомпетентност по всички теми.
                          Ако някой е всезнайко, то ти си нищознайко.
                          Крушите обра ли ги?
                          Или само в този форум се чувстваш значим и не ти се тръгва от тук?

                          Та не разбрах, всички акумулатори еднакви ли са?
                          Или най-малкото се разделят на такива, които се обслужват и на такива, които не се обслужват?

                          ---------- Post added at 20:04 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

                          Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                          Аз със СТАРТ съм вече 6- година, но редовно го обслужвам пролет- есен...и той български.

                          ---------- Post added at 15:54 ---------- Previous post was at 15:51 ----------


                          Суси тук малко не си наясно, ако има окъсяване на клетка е за боклука, но ако не има много интервенции с който можеш да го върнеш към нов живот...
                          А на въпроса ти в кой век живеем, ще ти отговоря какви пари получаваме за да си купува всеки бош....
                          Много съм си наясно, но последно карах един москвич с акумулатор, който когато свалях треперех да не ми направи дупки по дрехите
                          Но моят съвет към колегата е да си купи нов.
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            За съжаление при теб се забелязва крайна некомпетентност по всички теми.
                            Ако някой е всезнайко, то ти си нищознайко.
                            Крушите обра ли ги?
                            Или само в този форум се чувстваш значим и не ти се тръгва от тук?

                            Та не разбрах, всички акумулатори еднакви ли са?
                            Или най-малкото се разделят на такива, които се обслужват и на такива, които не се обслужват?
                            Ами тези с тапите, дето се отвиват са обслужваеми. Българските, дето са с прозорчето (дет свети) са необслужваеми - да, ама не. Щот кат светне бяло трябва да разпечатиш лепенката, да отвориш тапата и да долееш ВОДА. Третите са абсолютно необслужваеми - те вече даже нямат прозорче (Бош, Варта, .... новите модели) То даже на тях май си и пишеше, а и скапат ли се - на вторичните
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Ами тези с тапите, дето се отвиват са обслужваеми. Българските, дето са с прозорчето (дет свети) са необслужваеми - да, ама не. Щот кат светне бяло трябва да разпечатиш лепенката, да отвориш тапата и да долееш ВОДА. Третите са абсолютно необслужваеми - те вече даже нямат прозорче (Бош, Варта, .... новите модели) То даже на тях май си и пишеше, а и скапат ли се - на вторичните
                              Ами то така трябва... Само тука се правим на маймуни и доливаме, доливаме, и ако може да караме с един акумулатор 10-12 години...
                              Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

                              Comment


                              • #30
                                Споко аз скоро видях един дето беше налял дистилирана вода в гелов акумулатор и го беше заредил даже
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X